klantendienst

Verzenden

Welke verzendmethoden zijn beschikbaar?

Wij werken samen met verschillende pakketleveranciers. Er bestaat ook de mogelijkheid om uw pakket zelf te komen afhalen op het adres: Vijverstraat 64, 3040 Sint-Agatha-Rode. Voor België is de verzending gratis vanaf een aankoopbedrag van €60.

Hoe lang duurt het vooraleer ik mijn pakket ontvang?

Wij streven ernaar om uw bestelling te verzenden binnen de 2 werkdagen. De levering van uw bestelling neemt naargelang de gekozen verzendmethode en het land 1 – 3 werkdagen in beslag. In drukke periodes kan de levering soms wat langer duren.

Hoe kan ik de verzending volgen?

Bij aangifte aan de pakketleverancier wordt er automatisch een Track & Trace-mail verstuurd. Hiermee kan u de bestelling steeds volgen.

Verzenden jullie internationaal?

Indien u dit wenst kunnen wij uw bestelling internationaal verzenden. In dat geval is de gratis verzending niet meer van toepassing. De verzendkosten zullen dus door u betaald dienen te worden. Uiteraard streven wij er nog steeds naar om uw bestelling binnen de 2 werkdagen te verzenden.

 

Betalen

Welke betaalmiddelen worden geaccepteerd?

Wij aanvaarden verschillenden betaalmiddelen aan waaronder bancontact, overschrijving, creditcard én de handige betaalknoppen van ING, KBC en Belfius. Hiermee kan u veilig en zonder zorgen betalen. Indien u verkiest om met een overschrijving te betalen dienen wij het bedrag te ontvangen op onze rekening binnen de 3 werkdagen. Uw bestelling zal pas na ontvangst van uw betaling verwerkt worden.

Betalen met ecocheques?

U kan bij ons betalen met de elektronische ecocheques van Sodexo en Monizze.

Worden er kosten aangerekend voor bepaalde betalingsmethodes?
Voor  betaling met creditcard wordt er een kost van 1,8% op het aankoopbedrag (na aftrek van kortingsbonnen en incl. verzending) aangerekend.
Voor betalingen met ecocheques wordt er een kost van 0,5% op het aankoopbedrag (na aftrek van kortingsbonnen en incl. verzending) aangerekend.

Bestellen en retourneren

Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?

U heeft geen account nodig om een bestelling te plaatsten. Natuurlijk raden wij u aan om account aan te maken zodat een eventueel tweede bestelling vlotter zal verlopen. Bovendien houden wij u op de hoogte van onze acties en nieuwigheden indien wij beschikken over uw e-mailadres en indien u ons hiervoor de toestemming geeft.

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Uw bestelling is definitief na ontvangst van uw betaling. U kan uw bestelling annuleren binnen de 14 dagen.

Hoe kan ik een product terugsturen?

U kan een product terugsturen of omruilen binnen de 14 dagen na levering. U dient hiervoor contact op te nemen met de vervoerder. De kosten van het terugsturen dienen door u betaald te worden. Voor een retour in België bedraagt is de kostprijs 6,95 euro en voor Nederland 7,95 euro.

 

Klantenkaart

Hoe werkt het?

De klantenkaart wordt gelinkt aan een actieve account. Indien je punten wil sparen, dan kan dit enkel met een geregistreerde account op onze webshop.

Per aankoopschijf van 5,00 euro ontvang je 1 spaarpunt. Bij jouw eerste bestelling ontvang je 5 spaarpunten.

Wanneer je 50 punten verzameld hebt, dan ontvangen je een kortingsbon voor een bedrag van 10,00 euro.

Hoe kan ik de kortingsbon gebruiken?

De kortingsbon kan gebruikt worden bij het afrekenen. Het is niet mogelijk om deze te gebruiken op afgeprijsde artikelen en in combinatie met andere kortingsbonnen.

Welke artikelen tellen mee bij het aankoopbedrag?

Afgeprijsde artikelen worden niet meegerekend in het aankoopbedrag waarop de toegekende punten gebaseerd worden.