Klantendienst

Verzenden

Welke verzendmethoden zijn beschikbaar?

Wij bieden u de keuze tussen 2 verzendmethoden, DPD en bpost. U kan uw keuze aanduiden bij het plaatsen van uw bestelling. Voor België is de verzending gratis vanaf een aankoopbedrag van €50.

Hoe lang duurt het vooraleer ik mijn pakket ontvang?

Wij streven ernaar om uw bestelling te verzenden binnen de 48 uur. De levering van uw bestelling neemt naargelang de gekozen verzendmethode 1 – 3 werkdagen in beslag.

Hoe kan ik de verzending volgen?

Bij de bevestiging van uw bestelling ontvangt u een Track & Trace-code. Hiermee kan u de bestelling steeds volgen. U kan via deze code ook een tweede verzendmoment aanvragen bij de vervoerder.

Verzenden jullie internationaal?

Indien u dit wenst kunnen wij uw bestelling internationaal verzenden. In dat geval is de gratis verzending niet meer van toepassing. De verzendingskosten zullen dus door u betaald dienen te worden. Uiteraard streven wij er nog steeds naar om uw bestelling binnen de 2 werkdagen te verzenden.

Betalen

Welke betaalmiddelen worden geaccepteerd?

Wij aanvaarden verschillenden betaalmiddelen aan waaronder bancontact, overschrijving, creditcard én de handige betaalknoppen van ING, KBC en Belfius. Hiermee kan u veilig en zonder zorgen betalen. Indien u verkiest om met een overschrijving te betalen dienen wij het bedrag te ontvangen op onze rekening binnen de 3 werkdagen. Uw bestelling zal pas na ontvangst van uw betaling verwerkt worden.  

Bestellen en retourneren

Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?

U heeft geen account nodig om een bestelling te plaatsten. Natuurlijk raden wij u aan om account aan te maken zodat een eventueel tweede bestelling vlotter zal verlopen. Bovendien houden wij u op de hoogte van onze acties en nieuwigheden indien wij beschikken over uw e-mailadres en u dit wenst.

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Uw bestelling is definitief na ontvangst van uw betaling. U kan uw bestelling annuleren binnen de 14 dagen.

Hoe kan ik een product terugsturen?

U kan een product terugsturen of omruilen binnen de 14 dagen na levering. U dient hiervoor contact op te nemen met de vervoerder. De kosten van het terugsturen dienen door u betaald te worden.

Klantenkaart

Hoe werkt het?

De klantenkaart is enkel beschikbaar voor klanten met een actieve account. Indien je zonder account bestelt, dan kom je voor de volgende zaken niet in aanmerking.

Per aankoopschijf van 10,00 euro ontvang je 1 spaarpunt. Bij iedere bestelling ontvang je sowieso 2 spaarpunten en bij jouw eerste bestelling ontvang je zelfs 5 spaarpunten.

Wanneer je 20 punten verzameld hebt, dan ontvang je een kortingsbon voor een bedrag van 10,00 euro.

Hoe kan ik de kortingsbon gebruiken?

De kortingsbon kan gebruikt worden bij het afrekenen. Het is niet mogelijk om deze te gebruiken op afgeprijsde artikelen en in combinatie met andere kortingsbonnen.

Welke artikelen tellen mee bij het aankoopbedrag?

Afgeprijsde artikelen worden niet meegerekend in het aankoopbedrag waarop de toegekende punten gebaseerd worden.